Mit főzzek ma gluténmentesen? - Blog

Gluténmentes vendégváró ötletek

2019. február 13. - Zsuzsi receptjei

apples-food-fresh-51335.jpg

Már jópár év eltelt mióta tartom a gluténmentes diétát, így a családom és a barátaim is tudják, hogy mivel készüljenek nekem, amikor látogatóba megyek. Ha hozzád is gluténmentes vendég érkezik, ne ess pánikba! Szerintem a legegyszerűbb, ha felhívod, és megkérdezed a vendégedtől, hogy mit szeret, minek örülne. Az is kiderülhet, hogy valami másra is érzékeny nem csak a gluténra. Esetleg tud abban is tanácsot adni, hogy hol tudod beszerezni a gluténmentes alapanyagokat. Akinek nem kell tartania a diétát annak igen nagy feladat még a bevásárlás is. Van egy család, akiknél vendégségben voltam néhány éve és bár szuperül sikerült a vendégség azóta is hallgatom, hogy mennyire nehéz volt nekik megoldani az én vendéglátásomat. Sajnálom őket, sajnálom, hogy miattam még veszekedtek is, de nem tehetek róla, hogy beteg vagyok. Őszintén szólva nem szeretem ezeket a helyzeteket, ilyenkor csak azt érzem, hogy szeretnék olyan lenni mint mindenki más. Tudom, hogy a jószándék vezérelte a vendéglátóimat, mégis így utólag, hogy felemlegetik, kellemetlenül érzem magam. Én nem várom el senkitől, hogy külön készüljön miattam. Amikor vendégségbe megyek általában azért megyek, hogy tartalmasan együtt töltsük az időt, érezzük jól magunkat. Ezért amikor felmerül a mit főzzek neked kérdés, sokszor mondom, hogy ne fáradj semmivel, csak legyünk együtt.

Egy gyümölcstál kiváló megoldás, de ha mégis úgy érzed szeretnél bíbelődni gluténmentes étel készítéssel, akkor az alábbiakat javaslom.

Tonhalkrém

zsuzsi_receptjei_tonhalkrem_montage.jpg

Kaszninótojás

zsuzsireceptjei_kaszino_tojas.jpg

Raffaello golyó

zsuzsi_receptjei_raffaello_golyo.jpg

Pogácsa

zsuzsi_receptjei_krumplis_pogacsa.jpg

Sajtosrúd

zsuzsi_receptjei_sajtos_rud_glutenmentes.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzsireceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr2014478276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása