Mit főzzek ma gluténmentesen? - Blog

Gluténmentes figyelmesség, avagy hol kapható gluténmentes macaron

2018. március 06. - Zsuzsi receptjei

macaron_glutenmentes_figyelmesseg_zsuzsi_receptjei.jpg

Ha a szívünkre tesszük a kezünket szerintem tudjuk, hogy a legtöbb nő örül egy apró, pici pitypangnak is, amit szeretetből kap ajándékba. Én virágcsokrot szoktam kapni a jelesebb eseményekre. A virág mellé szeretek még kapni gluténmentes édességet, például néhány macaront, egy kis csokoládét vagy marcipánt.

A macaronok sokszínűsége valahogy mindig mosolyt csal az arcomra és kíváncsisággal tölt el, hogy vajon milyen lehet a belseje. Mivel hagyományosan mandulalisztből készülnek, ezért tapasztalatom szerint viszonylag könnyű gluténmentes macaront találni.

Mindjárt itt a nőnap ezért összegyűjtöttem a néhány helyet, ahol tudomásom szerint lehet kapni gluténmentes macaront*

Budapest

Nyíregyháza

London

Vannak olyan napok az évben, amikor csak azért mert valaki XX kromoszómával született és cöliákiás jár neki a gluténmentes figyelmesség. Ha nem gluténérzékeny, akkor pedig simán csak figyelmesség. Amikor az urak azt éreztetik a hölgyekkel, hogy körülöttük forog a világ és igazi hercegnők. 

Nemsokára macaron világnap is lesz ám, remélem lesznek gluténmentes macarnok. Addig megpróbálom otthon elkészíteni és majd megosztom a tapasztalataimat. 

 

*Próbáltam alaposan utána járni a helyeknek és nagyon remélem a fenti helyek valóban gluténmentesek,  de felelősséget nem vállalok. A listát viszont szívesen bővítem, szóval ha tudtok jó macaronos helyeket, küldjétek el nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzsireceptjei.blog.hu/api/trackback/id/tr1213719680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása